EGO

Två ego bilder från igår. Idag är det entligen fredag. yey! skönt det ska bli med helg. Föör helgen jobbade jag både lördag och söndag så det blev aldrig någon riktig helg för mig. Jag kom precis hem från att ha sålt kläder från min insta bloggis "fannysbloppis" heter den.  Imorn är det lördag den 9/2 vilket betyder Fanny dagen, min namnsdag. Så nu snartt kommer farmor hit och ska äta middag. hehe kanske får present. HAHA. Imorn ska jag in till stan igen och sälja lite mer. Senare på kvällen ska jag och min kära friendo träffas och se EGO.
 
Idag hade vi natiotionella prov i svenska läsförstålse. Haha gick så jävla dåligt. Man kunde välja mellan 3 texter så jag tog en och skrev. Sen så blev jag missnöjd och börja om på en ny när det var typ 1 timma kvar. Men blev ändå helt okej nöjd. HA EN BEEST HELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0