TISDAG

Skola som vanligt 8.20. Slutade redan vid 13 så jag och två tjejkompisar drog in till stan och fika. jätte mysigt verkligen, jag hade med mig min data så vi satt och kollade lite. Tjej snack ni vet. Vid fyra tiden träffade jag mammsen och åt tidig middag på en thai resturang.
 
Sen åkte vi tillsammans till odenplans gymnasiet. Shit man ska välja näst nästa fredag. stylist?? media?? design??? Vad ska jag välja..
 
Fick även med mig 3 saker. ett lila glittrigt nagellack en annsiktsmask och en snepensel.
Ska vara i skolan 8 imorn bitto så nu ska tänkte jag bada och ta en annsiks mask. Det ät nämligen natiotionella prov imorn bitta. Har bara provet sen åker jag nog hem igen. Pga inställda lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0