Top model Sverige säsong 6

Top Model Sverige ikväll på 3:an kl.21 säsong 6. Shit vad jag blev taggad nu. Konstigt nog fick jag reda på dehär idag. tänkte på det i helgen om när top model svrige om det kommer en till sesång. Sen idag fick jag reda av en klasskompis att det börjar ikväll. Haha trodde värkligen inte henne tills jag fick ta fram min tv.nu app och kolla. Åh, har precis kollat på några trailers.
 
USHH. Hade nationella prov i svenska imorse, den muntliga delen. Gick väl sådär kan jag säga. Man skulle sitta 5 pers i ett rum och all fickett brev då man skulle prata om och leda samtalet och typ så. Var lite orolig i fredags efterom jag fick då reda på att jag kom i en grupp med dom 4 bästa i min klass och jag är SÄÄÄMST. haha blev lite sur på min lärare och fråga hur hon tänkte och grupperna gick inte att ändra. Men, men det gick bra ändå. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Mail

Fin blogg! Äger då några vs produkter?

2013-01-21 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0